Alles voor een tevreden klant
Retourbeleid
Bij Revigurize doen we er alles aan om je tevreden te maken met je aankoop.
Ben je toch niet helemaal tevreden? Geen probleem – je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren.
Op deze pagina lees je precies hoe dat werkt.
1. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wij leveren uitsluitend binnen Nederland.
Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn geplaatst, worden doorgaans binnen 1–3 werkdagen geleverd.
Tijdens feestdagen of bij uitzonderlijke drukte kan de levertijd iets langer zijn.
Je ontvangt altijd een verzendbevestiging met track & trace-code zodra je bestelling is verzonden.
2. Waar moet ik mijn retour naartoe sturen?
Stuur je product retour naar:
Revigurize B.V.
Koepelplein 1E
2031 WL Haarlem
Nederland
Zorg dat het pakket goed verpakt is en het ordernummer duidelijk vermeld staat.
3. Wie betaalt de retourkosten?
De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Wij raden aan om je retour met een traceerbare verzendmethode te versturen.
4. In welke staat moet het product zijn?
We nemen alleen ongebruikte producten in originele staat en verpakking retour.
Producten die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn, kunnen helaas niet worden teruggenomen.
5. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het volledige aankoopbedrag (inclusief verzendkosten van de heenzending) binnen 14 dagen terug.
We gebruiken hiervoor dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt afgerekend.
We mogen de terugbetaling uitstellen totdat we het product hebben ontvangen of totdat je kunt aantonen dat het is verzonden.
6. Uitzonderingen
Er zijn geen producten uitgesloten van het wettelijke herroepingsrecht.
De Stop Haarverlies Garantie valt onder aparte garantievoorwaarden en maakt géén onderdeel uit van dit retourbeleid.
Lees daarover meer in onze Garantievoorwaarden Stop Haarverlies.
Contact
Heb je vragen over retourneren of terugbetalingen?
Neem contact met ons op via info@revigurize.nl – we helpen je graag.